2011. december 30., péntek

Bravo Hits 22







Sacó barátnőmnek hála, az év utolsó előtti napján is bővült a Lady Gaga gyűjteményem egy válogatás lemezzel. Még soha életemben nem volt Bravo Hits válogatásom, így Sacónak hála, mostmár ilyennel is büszkélkedhetem, ráadásul Gaga első slágere található a korongon.

A készítők kitettek magukért, ugyanis 20 dalt pakoltak a lemezre. Olyan nagy sztárok énekelnek rajta, mint Pink, Leona Lewis, Kelly Clarkson, Christina Aguilera, vagy éppen Craig David. Bár ezer éve nem figyelem a slágerlistákat, nem nézek zenés tévécsatornát, nem igazán hallgatok rádiót, tehát mondhatni, hogy egyáltalán nem követem - kedvenceimet leszámítva - az aktuális slágereket, nem tartom fejben az aktuális slágercímeket, mégis sok ismerős dalt hallottam a lemezen.

Külön jó pont, hogy a lemezt Britney Spears nyitja, aki ugyan nem tartozik a fő kedvenceim közé, de mivel szeptemberben életem második Britney koncertjét is "letudtam", így azóta azért jobban felfigyelek a vele kapcsolatos dolgokra. Ráadásul a Womanizer van olyan klassz dal, hogy kifejezetten jó nyitány a lemezre (a koncerten is jól szólt :)

Na de ez a blog nem Britney-ről szól, úgyhogy át is térek a lemez harmadik felvételére, ami - mint említettem már - Lady Gaga első slágere. A Just Dance óta egyre csak ível felfelé az énekesnő karrierje. Nem is tudom, hogy ezt tudja-e majd még fokozni. De ez a jövő zenéje... A (közel)múlt zenéje, azaz a Just Dance ráadásul nemcsak a sima album verzióban szerepel a lemezen, hanem a Glam As You Mix By Guena LG - Radio Mix formájában, ami egy picit pörgősebb, mint az album verzió. Nem tudom, miért pont erre a remixre esett a választás, mindenesetre én nagyon örülök neki, mert a nekem meglévő USA kiadású Just Dance maxin nem szerepel ebben a változatban a dal. Más kiadáson biztos megjelent, de nekem ez a Bravo Hits 22 lett az első olyan lemezem, ami által sikerült ehhez a remixhez eredetiben hozzájutni.

A 2009-ben megjelent kiadvány egyébként klassz kis válogatás, csupa pörgős dallal. Ha holnap tartanék szilveszteri bulit, akkor tuti hogy a talpalávaló egy részét ez a lemez szolgáltatná. ;)

A borító is ötletes, hiszen mindegyik előadóról látható egy pici kép. Külön klassz, hogy Gaga felül, középen (Britney mellett :) van. A belső részen pedig megtalálható, hogy melyik dal melyik lemezen jelent meg, mellette a lemezborító képe piciben. Tehát sikerült egy igazán informatív belsőt készíteni.

Gaga-fronton az évem igazán jól zárult, hiszen a Monster Ball DVD és a Born This Way - The Remix albumon kívül sikerült beszerezni a Born This Way - The Collection című gyűjteményt, a Paparazzi USA maxit, a hab a tortán pedig ez a Bravo Hits válogatás. Még egyszer köszönöm Sacó! Ezzel a lemezzel megkoronáztad az éves Gaga-gyűjteményemet! Remélem ez a Gaga-özön 2012-ben is behömpölyög hozzám! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése