2011. december 3., szombat

Lady Gaga képregény


Nem kérdés, hogy Lady Gaga nevével mindent el lehet adni. Ez értendő a nem hivatalos (azaz Gaga által felügyelt) dolgokra, így például nekem is van a hivatalos mellett egy nem hivatalos 2011-es falinaptáram is. És ez csak egy a sok dolog közül :)

Most éppen egy Lady Gaga Képregénnyel bővítettem a gyűjteményemet, pedig de régen kinőttem már ebből a korszakból. Sőt, igazából a képregényekkel nem is foglalkoztam soha. Dehát ha van Gagás, azt kötelező beszerezni ;)

Eredetileg Fame - Lady Gaga címmel jelenet meg a Bluewater Comics égisze alatt, nálunk pedig még egyszerűbben a Lady Gaga képregény címet kapta a 32 oldalas kiadvány, ami ezúttal képregény formájában (újat mondtam? :) mutatja be az énekesnő életét egészen a gyerekkortól a The Fame Monster album sikeréig - a Totem Kiadó jóvoltából.

Nekem első olvasatra nagyon tetszett ez a kiadvány. Érdekes ilyen formában, rövid idő alatt egész sokmindent megtudni az énekesnő eddigi életéről. Mivel hamar a végére lehet jutni, azoknak is tudom ajánlani, akik egy nagy életrajzi könyvbe nem szívesen kezdenének bele, de nem ismerik Gaga életének részleteit, és valamit szeretnének megtudni róla.

A rajzok ötletesek, jópofák, kisebb részletekre is kiterjednek (mint pl. egy-egy fellépés ruhái, stb.)

Mindenképpen egy érdekes, különleges darabbal bővült a gyűjteményem. Biztos hogy jópárszor elő fogom venni a füzetecskét. A borítót külön feldobja a domború, ezüst színű Lady Gaga felirat. A színek pedig igazán figyelemfelkeltők. Kár hogy a füzetke gerincére nem fért el valamilyen felirat. De ez már igazán apró hiányosság :)

Már most remélem, és várom, hogy legyen folytatás. Én biztosan vevő leszek arra is. Érdekes lenne majd a Born This Way korszakról is olvasni ebben a formában ;)

***

Apró betűs részként egy érdekesség:
Ezzel a bejegyzéssel megvan a blogom 100. irománya :)

1 megjegyzés: