2012. október 28., vasárnap

The Monster Ball Tour DVD - magyar kiadás


November 21-én lesz egy éve annak, hogy megjelent a Lady Gaga Presents The Monster Ball Tour című DVD, melynek felvételei New York-ban, a Madison Square Garden-ben voltak tavaly tavasszal. Amint megjelent a DVD, természetesen amint csak tudtam, mentem megvenni, hiszen végre ezzel újra és újra átélhettem a 2010. november 7-i, azaz a budapesti koncert élményeit. Mint manapság itthon egyre elterjedtebb, ez a kiadvány is megjelent "Made for Hungary" címszóval, a borítón egy magyar zászlócskával jelzett fehér sávval. Amikor mentem tavaly a DVD-ért, akkor éppen ez a Magyarország számára készült verzió még nem volt kapható, vagy legalábbis az üzletben nem volt kitéve, de később aztán nagyon sokszor találkoztam vele, és bár tudom, hogy ez afféle "butított" verzió, nem mondtam le róla, hogy egyszer ezt a kiadást is beszerezzem. Mint gyűjtő, ennél kisebb eltérés miatt is vettem már lemezt, hiszen nekünk, gyűjtőknek az is számít, ha csak pici eltérés van a borítón, vagy éppen más a kiadvány katalógusszáma.

Nemrégiben sikerült is - akciósan :) - beszereznem ezt a fajta kiadványt, így a sima verzióval és a Born This Way - The Collectionban lévő papírtokos DVD-vel együtt háromféle kiadásom van belőle.

Ezekre a Made for... kiadványokra az jellemző, hogy a szövegkönyvet nem tartalmazzák, vagy legalábbis csak kétlapos formában. De a lemezek tartalma általában mindig megegyezik a normál kiadás tartalmával. Ez esetben azonban nem hiányzik semmi, ugyanúgy tartalmazza a booklet-et a DVD, mint a normál kiadás. Tehát akik csak ezt a változatot vették meg, azok sem jártak rosszabbul, és azok is örülhetnek a füzetkének és a benne lévő képeknek. Én pedig örülhetek a háromféle DVD-nek, így aztán a budapesti koncert közelgő második évfordulóján egész biztosan lesz mivel nosztalgiáznom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése