2012. november 7., szerda

Várakozás Gagára...

Pontosan két évvel ezelőtt ilyenkor már a Papp László Aréna bejáratánál voltam többedmagammal. Sok magyar Szörnyecske órákat várt arra, hogy végre kinyíljanak a kapuk, megnyíljanak a kordonok és berohanhassunk az arénába, hogy aztán további várakozás után megnézhessük Lady Gagát közelről.

Szerencsére az időjárás kegyes volt hozzánk. Amikor felértem Pestre, még sütött a nap, kellemes meleg volt, szerencsére nem kellett fázni. Csak miután besötétedett, éreztem jobban a hideget, és akkor már türelmetlen is voltam, de szerencsére az az idő már hamar eltelt. A várakozás ideje mindig nehezen telik, ilyenkor az ember mindig nyűgös, de utólag persze már ezekre is jó emlékezni, és akármikor újra csinálnánk, csak láthassuk újra kedvencünket. A rajongók figyelgették egymást, beszélgettek, néztük, ahogy sorra érkeznek a Szörnyecskék. Jó volt látni, hogy itthon is ennyien kíváncsiak Gagára, és mindenki biztos volt abban, hogy felejthetetlen este részesei leszünk.

A kapuk 18 órakor nyíltak meg. Egy emberként kezdett rohanni a tömeg. Dehát melyik koncert előtt nincs ez így? Hiszen mindenki jó helyről akarja látni kedvencét. Sikerült nekem is első sort megkaparintani, amire őszintén szólva nem is számítottam, és természetesen nagyon boldog voltam. Gaga pedig minden fáradtságért kárpótolt minden rajongót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése